Page title

De auteur

Remko Wouters (1974) – oprichter en directeur van Synpact – is ondernemer in hart en nieren. Al ruim 20 jaar is hij gefascineerd door ondernemers en ondernemerschap. Als marketingstrateeg heeft hij zich volledig verdiept in het DNA van ondernemers en in succesvolle marketingmethodieken gericht op het mkb. Waarom? Omdat hij van mening is dat communicatieprofessionals, marketeers en beleidsmakers meer moeten weten over de combinatie van deze twee om het mkb echt verder te helpen met hun producten, diensten en proposities.

In deze eerste editie van “Ondernemer: De kern van ondernemerscommunicatie” beschrijft Remko Wouters de resultaten van zijn zoektocht naar het DNA van een ondernemer, het 10-stappenplan voor succesvolle mkbmarketing en het belang van contentmarketing voor ondernemers.

Ook presenteert Synpact u de resultaten van het allereerste ondernemersmerkenonderzoek in Nederland: de MKB Merkindex. Ruim 1.500 ondernemers geven hun mening over de vijftig sterkste mkb-merken in Nederland.